Monday, October 3, 2011

unusually true

Hello Monday,

So today is not the usual Monday, starts with the urgent meeting on Walkathon and etc, new R.A, Linda!!! haha sangat tak percaya now dah satu office dengan linda.. and then sekarang risau memikirkan PAC.. aduhai kadang2 rasa confident nak pegi tapi kadang2 macam alahaai sapelah aku ni nak lepas PAC.. huhu pegi interview pun jarang sekali..uish jealous dengan orang yang banyak pengalaman pegi interview... mesti dah biasa dengan modul2 dalam PAC tu.. huhu

Now in the middle of preparing for final report for project... aduh lagilah sakit.. and at the same time social pressure is becoming worse. macam2 nak. kalau aku buat wish list ni memang tah bile dapat potong semua, makin bertambah and makin impossible nak dapat. Azi azi can u stop hallucinating!

By the way praying hard i can prepare myself sebaik2 baiknya even the job is not my first choice, but i should put my best effort!

2 comments:

  1. Hai awak saya pembaca setia blog awak. sebab saya xde blog nak baca dah.. pekate awak list blog kat tepi. kesian saya. gile.

    yeay name saya ada! haha

    ReplyDelete
  2. hey orang gile stalker x kuase aku nak layan kaw hahahahahahah

    ReplyDelete